Konto darmowe, czy płatne na LinkedIn – które wybrać?

Prowadzisz własną firmę, jesteś specjalistą w swoim zawodzie, a może zajmujesz wysokie stanowisko w firmie? Załóż konto na LinkedIn! Profil na tej platformie społecznościowej jest niezwykle przydatny.

Darmowe konto na LinkedIn 

Przygodę z tym popularną platformą social media można rozpocząć od założenia darmowego profilu. Podstawowe, bezpłatne konto na LinkedIn posiada porównywalne funkcje do konta płatnego. Różnią się m.in. wielkością zasięgów wyszukiwania kontaktów, czy możliwością sprawdzenia, kto wyświetlił nasz profil. Serwis z roku na rok zyskuje na popularności i coraz więcej osób decyduje się na założenie konta na tej platformie. Zobacz, w jaki sposób możesz wykorzystać to przydatne narzędzie w swojej działalności zawodowej.

Funkcje bezpłatnego konta LinkedIn:

  • wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów ze znajomymi, współpracownikami i kontrahentami
  • wysyłanie próśb o wystawienie rekomendacji oraz udzielanie ich innym osobom
  • wyszukiwanie oraz wyświetlanie kont innych osób na portalu
  • nieograniczona liczba wiadomości InMail
  • zapisywanie maksymalnie trzech wyszukiwań
  • otrzymywanie cotygodniowych alertów o zapisanych wyszukiwaniach

Konto LinkedIn Premium 

Większośc zadowolonych użytkowników serwisu po pewnym czasie staje przed dylematem, czy warto wykupić konto premium. Jest to kwestia indywidualna, jednak w przypadku aktywnych użytkowników taka opcja to z pewnością dobra inwestycja. Płatny profil stanowi wygodne rozwinięcie funkcji dostępnych na koncie podstawowym. LinkedIn oferuje kilka rodzajów płatnych subskrypcji, dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkownika. Zobacz, która opcja pomoże Ci skutecznie wykorzystać Twój potencjał sprzedażowym, marketingowy, czy rekrutacyjny.

Rodzaje płatnych subskrypcji:

  • Sales Navigator – narzędzie do budowania obszernej bazy potencjalnych klientów
  • Premium Business – opcja umożliwiająca zdobywanie dokładnych informacji biznesowych, nieocenionych przy rozwijaniu działalności
  • Premium Career – opcja polecana osobom aktywnie poszukującym pracy, którym zależy na rozwoju kariery zawodowej
  • Recruiter Lite – subskrypcja przeznaczona dla rekruterów, ułatwiająca proces rekrutacji kandydatów i ich późniejszego zatrudniania
  • LinkedIn Learning – narzędzie, dzięki któremu można znacznie poprawić, czy zdobyć nowe umiejętności zawodowe

Czy warto wykupić konto premium na LinkedIn? Podsumowanie.

Odpowiedź na to pytanie zależy od specyfiki pracy oraz indywidualnych potrzeb. Wielu naszych klientów na początku korzysta z profilu darmowego, jednak z uwagi na to, iż apetyt rośnie w miarę jedzenia, w stosunkowo krótkim czasie decydują się na opcję premium. Wraz z rozwojem profilu i sieci kontaktów zwiększają się potrzeby użytkowników i opcja płatna sprawdza się wówczas o wiele lepiej, niż konto podstawowe.

Poszukujesz specjalisty, który poprowadzi Twój profil na LinkedIn? Skontaktuj się z nami >>TUTAJ<<

Social Media
Previous reading
20 zawodów, w których możesz pracować zdalnie
Next reading
Jak zainstalować Piksel Facebooka na stronie internetowej?